Saturday, June 30, 2012

satu word je , 'cuak' !

Assalamualaikum .
hye blog ! ketemu lagi . Alhamdulillah bnyak lagi oxygen yg boleh aku
sedut pada hari ini . hehe , maknanye Allah bgi kesempatan boleh 
bernafas lagi :)

july dah dtg lah kawan kawan ,
seriously .. aku sgt cuak ,cuak !
tau kah anda ape itu cuak  ?  iaitu perasaan takut .
why should like this ? sbb result UPU akan keluar dalam masa 
terdekat nie , penentu masa depan aku . eh , x de lah penentu sgt..
haha , kalo x dapat U awam pun , bole apply sambung study tempat lain..
tapi kat UPU nie lagi better lah .
haha , aku bukan nak citer advantages sambung U awam :p

okay , now aku kena setting mind , kalo lah x dapat ..
aku rasa macam nak terus keje , kawan aku kata ngam gak terus keje ..
hehehe . tapi tak tau lah tu kan , if ada rezeki sambung degree ..
sambung lah dulu .. hewhewhew.


haha , don't worry be happy .
InsyaAllah .
rezeki , jodoh , ajal semua Allah yg tentukan ,
kalo DIA tak beri mesti bersebab :)
ada org banyak kekangan yg diorang hadapi ..
contoh , dapat offer study tapi x dapat nak sambung sbb x de duit , sbb jaga mak
ayah diorang sakit, bukan kah .. jaga parents tu lebih sweet ?
hehehe . btw , pilihan semua kat tgn masing masing .
now , aku berserah saje lah . rezeki masing masing , tipu lah kalo aku 
x terkilan if kawan aku dapat U , aku x dapat kannn :)
but,it's okayyy .


ok, take a smile !
InsyaAllah , ade rezeki adalah !
amin !
jom sama sama doa :)

k, Assalamualaikum !



10 comments:

nadia said...

InsyaAllah,kita bakal melangkah ke universiti sebagai mahasiswa
Doa.doa.doa.

eikynsilent said...

amin !
hopefully , tittle tu melekat kat kita nie , amin !
tq !

Fadzmie said...

Yang penting jangan pernah berhenti berdoa dan bertawakal. ;)

eikynsilent said...

thank you @Fadzmie Mohamad :)
insyaAllah :D

Ihsan Arifin said...

aturan-Nya memang terbaek.
jadilah kita hamba yang selalu bersyukur :)

eikynsilent said...

@Ihsan Arifin yup :)
yes, bersyukur . t.you .

Sam said...

Assalamualaikum.


Rezeki tu ada di mana-mana saja. Kita doakan agar rezeki yang datang itu diberkati oleh ALLAH S.W.T

eikynsilent said...

wa'alaikumusalam @Tina Rosli .
yup, rezeki di mana mana , amin :)

zacky786 said...

cmne result upu ??

eikynsilent said...

@zacky786
upu ?? mcam tu lah :P
hehe.