Friday, May 11, 2012

ceritera kawan :)

Assalamualaikum . hye !
lama , berkurun , berabad dan bertahun lamanye.. rasa tidak menaip .
k, tu diibaratkan saja okay . *dah ngarut. k, stop .
wahai kawan kawan , pe habaq sume ? hope sume okay dgn life memasing .
badly aku miss member member teknik . huh .
tak terkata rindu itu . tambah lagi dgn dak dak form 6 yg entah kemana je korang ..
sibuk keje , sibuk jaga anak ke .. sibuk tanam anggur ke ..
entah berangan nak kahwin dah ke .. hahaha.
memacam lah , tapi yg sure korang mesti carik income untuk
 futher study kan ?
btw, bagus lahh tu.. untuk mudahkan parents gak kan ..
btw, ada yg keje mlm tu aku tabik lah , org tido korang keje .. org keje korang tido.
haha. pun bolehh lah kan , x de hal tu . hope kita sama sama gapai impian .

gamba hiasan semata mata .

amin .. nilai member bagi korang ape ? cuba fikir dgn tenang .
hehe . aku bagi masa 5 minit , sila list out kan sekarang..
..............................................



okay , ape salah satu nye ? surely korang nak member yg saling ada time susah kan ?
mesti punya lahh , x de time senang pun x de hal . 
tu lah kebiasaannye .. tol x ?
time susah mean? time ada masalah lah , masalah ape ? duit ? cinta ? family ?
masalah dgn diri sendiri pun ada kadang kadang .
 hah , x di nafikan :)
chill lah dunia nie besar .. macam macam bnde yg bole kita 
hadap dan kena hadap..
tapi caya lah , sume tu buat kita jadi matang . aku yg dah 20 nie pun rasa still macam 
kanak kanak kadang kadang.. tapi bila sedar balik , 
macam macam bnde gak aku dah lalui .
macam macam org dah aku jumpe , hahaha. lawak jap , bagi siapa yg hidup
tak 'jejak bumi'  :) rugi lah korang jadi hipokrit . hewhewhew~
tapi bila hadap org cam nie , bnyak jugak bnde yg dia ajar kita,
terima kasih beb . haha.


yes , kawan bukan lah di nilai bape lama kita kenal ..
kawan ialah ada sentiasa kita susah dan tak penah 
tinggalkan kita kalo kita..
jatuh jauh .. lagi satu , yg parah sekrang , memilih member .
errr -.- perlu ke ? i mean , pilih member yg cun or jambu or 
seangkatan dgn nye .. je jadi member ..
menjamin ke adik, abg ,kakak ? hahaha.
suke hati lah . kalo aku , aku bedal je kawan sape sape ..
bonus lagi kalo dapat yg sekepala memang syok . hewhewhew.
pastu dapat pulak yg ada chemistry .. memang best :)

btw, aku bersyukur dgn ape yg Allah dah kurniakan kawan kawan yg
ada kat sekeliling aku skrang . sgt indah hidup aku skrang ..
warna warni . hehehe :)
Alhamdulillah .



bnyak pulak dah aku bebel pasal kawan nie ..
korang nilai sendiri lah kawan macam mane yg elok di ajak berkawan .
kawan sgt penting bagi pengaruh kalo jauh dari parents,
 bagi adik adik yg baru kenal dunia luar tu ..
jgn shocked culture sudahh , relex saja k ? 
pilih member yg betul betul 'sahabat'.
hope korang luar sana jumpe kawan yg betul betul 'kawan'  :)
amin .

k, lah . take care.
last words , i love you , friends :)



4 comments:

nadia said...

suci background anda :)
saya bukan pengomen tegar tapi suka meninggalkan jejak dikala diri disuntik kerajinan untuk menitipkan sesuatu.

sahabat yg baik adalah yg menegur dan membawa kita kearah kebaikan.
Alhamdulillah,bersyukur ke hadrat Illahi sebab dikurniakan sahabat yg sebegitu. :)

eikynsilent said...

terima kasih .
insya'Allah , sama sama lah kita kenali 'sahabat' dan try perbaiki ape yg patut .
saya juga bersyukur . Alhamdulillah :)

Munn Jaafar said...

for me...kawan dtg dan pergi...kalau sape2 yg ada kwn sejati, dia mmg bertuah :)

eikynsilent said...

@Munnafendy : betul tu ..
dtg dan pergi lumrah berkawan :)
yup , such the lucky one !