Thursday, February 23, 2012

Alhamdulillah , ko memang ah .

Assalamualaikum .
hai hai blog yg bersawang labah labah ,
labi labi dan seangkatannye .haha . nie lah ayat intro aku kebiasaannye 
nak  menaip blog . ape ape pun , tujuan aku menaip ni sbb nak hilangkan bosan .
faedah jugak blog nie gupenye . hahaha.
hum , before uh aku bersyukur ..
sbb jumpa manusia yg baik macam kau .
alik alik blog citer pasal org lain , pasal diri sendiri tak pertikaikan .
haiyaaa. hum , mybe next time . dah lah malas nak leleh leleh citer .
actually , aku dah passed JPJ . yey !
okay , cukup sekadar tu je . haha . hum . aku rase aku bernasib baik ja ..
sbb dapat pegawai JPJ yg baik hati sgt kot  .

sbb ape aku kata dia baik , ok , movie dah start , ambik popcorn cepat .
ok dah . merepek --'
cang gini , mula mula masuk kete , aku cuak gile daahhh , buat buat cool je ,
bak kata ade adik aku sorang uh , 'wat lek wat chill jek'
ok , aku tanam ayat dia uh dalam otak aku masa aku dalam kereta dgn JPJ uh .
buat lah 8 amende lah tu sume then start enjin , masuk gear ..
aku pelik , awat tak jalan ??? pastu ..................
enjin kete mampos ???? Ya Allah aku tak turunkan handbreak !
ok , nie tak lawak , sbb aku dah nak bukak pintu kete dah nak kuar , before dia halau aku
macam anak ilang ibu --' 
eh , bukak sit belt dulu .

tapi ..... jpj uh buat ape , dia senyap je ..
aku pun hati dah berbunga bunga , aku pun senyap je ah .
then jalan depan .. ade tanda stop , aku nak start jalan balik enjin mati buat kali kedua ..
uhhhh , masa tuhh , aku betol betol rase nak lari seratus meter keluar dari keta tuhh .
tapi .. ape yg dia buat lagi .... dia senyap seribu kata .
Ya Allah , rase besalah .. nape dia tak suruh aku turun nie ??
hahaha. bersyukur lah kat situ .

jalan punye jalan .. traffic light pun hijau je..
so ,cun lahh :) keta pun de lahh  bnyak mane , Allah memang nak bagi aku lulus kot .
Alhamdulillah :)

pastu , dah nak sampai uh , kena naik bukit skit..
benti kat simpang tuka gear dua , then dia suh tuka gear satu ..
wawawa , bersuruh tukar kan gear .. hahaha, mu terbaik lah brader :)
then , nak tau ape jadi ???
enjin mampos buat kali ketiga , betol betol dah nak sampai ,
masa tuh , aku tak tau dah nak buat ape . sedihhhh . 
tapi .. hati kembali gumbira , sbb ape ?
sbb.... JPJ uh senyappp je .
HaHa .

jap jap , aku rase dia ade pesan .
'hati hati lepas nie'

haaaaa. baik kan dia ? hahaha.
at last , passed . hehehe :)
aku naik keta viva masa test uh , slalu bawak kancil je .
lain keta lain ragam tu pasai ah cang gitu . huh .
ape ape pun , thanks a lot brader . heeeee :)

haaaaaa. nie lah viva yg berat gilak uh -,-
k , lah movie dah habis .
tata.
sebenar nye citer nie tak lah gempak mane , hahaha.
tapi buat aku senang hati , haha :)
assalamualaikum :)


2 comments:

nadia said...

alhamdulillah..
dpt jpj yg baik ati :)
btw, tahniah !

eikynsilent said...

Alhamdulillah :)
thankyou kak , ALLAH permudahkan sume :)